Головна » Файли » Готуємось до школи. Вихователям, батькам... |
|
У розділі матеріалів: 308 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 30 31 » |

Посібник містить цікаву й пізнавальну інформацію до всіх тем шкільного курсу географії 7 класу, яка доповнює текст підручника. Матеріали, підібрані автором, допоможуть урізноманітнити й розширити зміст уроків та позакласних заходів. Можуть бути використані для організації самостійної роботи учнів. |

На перший погляд, це — м’які іграшки, до яких відразу ж хочеться доторкнутися. А в дійсності це — справжні твори мистецтва, майстерно зроблені зі звичайного жатого паперу. Але найцікавіше полягає в тому, що ви можете створити подібні шедеври, адже всі секрети їхнього виготовлення розкриті в книзі «Фігурки тварин з жатого паперу».
|
Назва: Планування роботи вихователя ДНЗ (за Базовою програмою «Я у світі»)
Серія: Вихователю
Автор: Швайка Л. А.
Рік: 2011
Сторінок: 400
Формат|Якість: pdf (e-book)
Розмір: 15 мб
Запропонована орієнтовна модель перспективного планування за Програмою «Я у Світі» дасть можливість педагогам-дошкільникам реалізувати на практиці інтегрування різних видів діяльності, систематизації знань, умінь, навичок. Посібник рекомендований вихователям дошкільних навчальних закладів. |

Журнал розкриває сучасні тенденції у сфері навчання іноземних мов (англійської, що нині є найпоширенішою як мова міжнародної комунікації та інформатизації, німецької, а також французької та іспанської), починаючи з початкової школи й закінчуючи допрофільною та профільною підготовкою в старших класах. |

Журнал призначений для вчителів ЗНЗ, викладачів професійно-технічних училищ і вищих навчальних закладів, студентів та аспірантів.
Журнал є провідним у розмаїтті фахових видань України з суспільствознавчих дисциплін (історії України, всесвітньої історії, правознавства, курсу «Людина і світ», етики, художньої культури, громадянської освіти). У виданні збалансовано подаються матеріали як наукової теорії, так і практичного спрямування. |

Всеукраїнський науково-методичний журнал. Був першим загальнодержавним фаховим періодичним виданням, спрямованим на допомогу вчителям, методистам, філологам у викладанні та науково-методичному забезпеченні навчальної дисципліни "Зарубіжна література". За 15 років журнал згуртував навколо себе творчий редакційний колектив та потужну редакційну раду, що складається із знаних науковців та відомих методистів. |

Журнал є провідним у розмаїтті фахових видань України з суспільствознавчих дисциплін (історії України, всесвітньої історії, правознавства, курсу «Людина і світ», етики, художньої культури, громадянської освіти). У виданні збалансовано подаються матеріали як наукової теорії, так і практичного спрямування. Воно містить офіційну інформацію, наукові статті з методики та історії, методичні матеріали, розробки уроків, практичні поради, що сприяють підвищенню фахової майстерності вчителя.
|

Журнал є провідним у розмаїтті фахових видань України з суспільствознавчих дисциплін (історії України, всесвітньої історії, правознавства, курсу «Людина і світ», етики, художньої культури, громадянської освіти). У виданні збалансовано подаються матеріали як наукової теорії, так і практичного спрямування. Воно містить офіційну інформацію, наукові статті з методики та історії, методичні матеріали, розробки уроків, практичні поради, що сприяють підвищенню фахової майстерності вчителя. |

Журнал є провідним у розмаїтті фахових видань України з суспільствознавчих дисциплін (історії України, всесвітньої історії, правознавства, курсу «Людина і світ», етики, художньої культури, громадянської освіти). У виданні збалансовано подаються матеріали як наукової теорії, так і практичного спрямування. Воно містить офіційну інформацію, наукові статті з методики та історії, методичні матеріали, розробки уроків, практичні поради, що сприяють підвищенню фахової майстерності вчителя.
|
Назва: Кращі музичні ігри
Автор: Молодушкіна І.
Рік: 2009
Сторінок: 179
Формат|Якість: pdf з можливістю копіювання тексту
Розмір: 25 мб
Посібник складається з трьох розділів: у першому зібрано музично-дидактичні ігри для дітей різних вікових груп, у другому — запропоновані музичні ігри народознавчого характеру, які відповідно до вимог програми «Я у Світі» повинні стати невід’ємною частиною навчально-виховного процесу, а третій — розкриває різноманітні підходи до організації імпровізації музичних творів із дошкільниками. Рекомендовано вихователям та музичним керівникам дошкільних навчальних закладів. |
|