[i]Ігрові методики раннього розвитку[/i]
Посібник з серії «Вчимося, граючи», допоможуть розвинути здібності вашої дитини, виробити вміння, необхідні для подальшого навчання та підготовки до школи. Книги серії «Вчимося, граючи» можуть бути ефективно використані для роботи з дітьми 4-5 років. Система завдань, розроблена досвідченими методистами-практиками.
Посібник з серії «Вчимося, граючи», допоможуть розвинути здібності вашої дитини, виробити вміння, необхідні для подальшого навчання та підготовки до школи. Книги серії «Вчимося, граючи» можуть бути ефективно використані для роботи з дітьми 4-5 років.
Працюючи за цим посібником, дитина зможе розширити свій словниковий запас, отримає перші уроки звукового аналізу, здобуде певні мовленнєві навички.
Система завдань, розроблена досвідченими методистами-практиками, надасть змогу батькам без зайвих утруднень провести з дитиною початковий курс домашнього навчання.
"ЖАСМИН" - журнал для сучасних дівчат - ще більше ідей саме для тебе!
У журналі «Жасмин» на вас чекають такі цікаві саморобки: ніжна маргаритка-оригамі, ваза із макарон, безшовний печворк, фіалка-брошка із шерсті, оригінальна вітальна листівка, ..
Мова — душа нації. Уміння добре володіти мовою та власним мовленням — показник, що характеризує високоосвічену та ерудовану особистість. Саме тому досконале вивчення мови — це головна мета освітнього процесу. Саме для забезпечення повноцінного навчання українській мові існує газета «Українська мова та література».
Організація освітнього процесу від вересня до травня. 4 рік життя
Автор: М. В. Педан Сторінок: 430
Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей у групі четвертого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять з фізичного, мовленнєвого, пізнавального, художньо-естетичного (образотворча діяльність, конструювання, художня література) розвитку дітей. Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей і циклограми спостережень на навчальний рік, на основі яких складаються календарні плани. Розроблені підходи до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм. Видання рекомендоване вихователям груп четвертого року життя дошкільних навчальних закладів.
Назва: Ігри упродовж дня. Вправи для розвитку пам’яті, уваги, мислення, уяви дитини Автор: Чуб Н. В Рік: 2007 Сторінок: 96 Формат|Якість: pdf з можливістю копіювання тексту Розмір: 26 мб
Дитина — лівша. Діагностика, корекція, підготовка до школи Автор: Туріщева Л. В.
Наскільки це критично? Чи потрібно з цим боротися? Що спричиняє ліворукість? Чи справді ліворукі — якісь «особливі» люди? Як визначити провідну руку? Чи потрібно переучувати лівшу та які можуть бути наслідки у зв’язку з цим? На ці та інші питання ви знайдете відповіді в цій книзі. У посібнику також наведено вправи для підготовки ліворукої дитини до школи. Для психологів, вихователіі і батьків.
Організація освітнього процесу від вересня до травня. 5 рік життя
Посібник містить орієнтовне планування організації життєдіяльності дітей у групі п’ятого року життя за блочно-тематичним принципом. Наведено перспективне планування на весь навчальний рік та планування занять з фізичного, мовленнєвого, пізнавального, художньо-естетичного розвитку дітей. Також уміщено циклограми трудової, ігрової, дослідно-експериментальної діяльності дітей і циклограми спостережень на навчальний рік, на основі яких складаються календарні плани. Розроблені підходи до планування є універсальними, відповідають змісту Базового компонента дошкільної освіти та вимогам чинних програм. До посібника розроблено робочі зошити з мовленнєвого та пізнавального розвитку. Видання рекомендоване вихователям груп п’ятого року життя дошкільних навчальних закладів.
Посібник призначений для роботи з дітьми в рамках навчального курсу «Дошкільнятам про освіту для сталого розвитку». У ньому міститься коротке теоретичне обґрунтування ідей освіти для сталого розвитку, опис змісту і організації освітнього процесу. У посібнику ґрунтовно охарактеризовані навчально-методичні засади пропонованого навчального курсу, який викладається в межах спеціальної програми, розрахованої на навчальний рік, і реалізується через цикл послідовних тематичних днів.