Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах
12.05.2013, 10:07
Назва: Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах Автор: Богуш А., Гавриш Н., Котик Т. Видавництво: К.: Видавничий Дім «Слово» Рік: 2006 Сторінок: 304 Формат: PDF Розмір: 59 Мб
Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності в дошкільних навчальних закладах - це галузь педагогічної науки, яка вивчає особливості сприймання, запам'ятовування, розуміння і відтворення дітьми дошкільного віку змісту художніх творів, специфіку педагогічної діяльності, спрямованої на формування у дітей знань і навичок роботи з книгою, художнім текстом, уміння аналізувати художні тексти, зіставляти їх зміст з власною поведінкою й однолітків, розігрувати (декламувати, театралізувати, інсценувати) зміст художніх творів. Об'єктом методики організації художньо-мовленнєвої діяльності є художньо-мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку. Для вихователів, студентів.